خرید ویدیو پروژکتور استوک

ویدیو پروژکتور استوک

خرید ویدیو پروژکتور استوک

 وارد کننده مستقیم و توزیع کننده ویدئو پروژکتور استوک اروپا در ایران می باشد. کیفیت ویدئو پروژکتور استوک شرکت ، در حد صفر می باشد. از این ویدئو پروژکتورها زمان بسیار کوتاهی استفاده شده است. به همین دلیل قیمت ویدئو پروژکتور استوک از آکبند پایین تر می باشد.

خرید ویدئو پروژکتور استوک | دست دوم | کارکرده

خرید ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم از این شرکت دارای مزایای بسیاری می باشد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         قیمت بسیار مناسب و پایین دستگاه ها

·         کیفیت بالای بدنه دستگاه

·         طول عمر و دوام بالا

·         دسترسی آسان به قطعات جانبی دستگاه

·         سرویس های دوره ای دستگاه به جهت حفظ سلامت آن

دلیل قیمت پایین ویدئو پروژکتور های استوک، ، نبود واسطه می باشد. این شرکت وارد کننده مستقیم ویدئو پروژکتور استوک از اروپا می باشد. یکی دیگر از مزای بالا بودن کیفیت ویدئو پروژکتور های این شرکت می باشد. این شرکت بعد از واردات ویدئو پروژکتور های استوک، تمامی دستگاه ها را سرویس کرده و در صورت نیاز لامپ آن ها را نیز تعویض می کند.

ویدئو پروژکتور استوک ارزان

ویدئو پروژکتور استوک ارزان جزو کالاهایی هست که طرفداران زیادی دارد ، شما با قیمت خیلی پایین تر امکان تهیه ویدئو پروژکتور استوک را خواهید داشت تا از استفاده آن لذت ببرید . ویدئو پروژکتورهای کارکرده یا دست دوم که به آن استوک هم گفته میشود آن دسته ای از پروژکتورها هستند که مدتی استفاده شده اند، و بعد از وارد شدن سرویس کامل میشوند و در صورتی که نیاز باشد لامپ دستگاه تعویض میشود . شما در آوان پروژکتور این امکان را دارید که لامپ ویدئو پروژکتور استوک خودتون را با نو تعویض کنید تا دیگر نگرانی از بابت آن نداشته باشید . ویدئو پروژکتور استوک ارزان به دلیل قیمت پایین تر از حد نرمال دستگاه های نو نامگذاری میشوند و قیمت پایین این دستگاه ها بیانگر بی کیفیت بودن و یا مشکل داشتن این دستگاه ها نیست . بدیهی است که ویدئو پروژکتور استوک ارزان به نسبت مدل های نو خود مقداری از کیفیت پایین تری برخوردار هستند ولی در صورتی که دیتا پروژکتور خود را در محیطی که روشنایی بالایی ندارد استفاده کنید این اختلاف کیفیت ناچیز خواهد بود و به چشم نمی آید .

خرید ویدئو پروژکتور استوک | ویدئو پروژکتور دست دوم

ویدئو پروژکتورهای استوک موجود در آوان پروژکتور بعد از تست و انجام سرویس و تعویض لامپ در اختیار مشتریان محترم قرار میگیرد . شما در هنگام خرید ویدئو پروژکتور دست دوم میتوانید این اطمینان را داشته باشین که پروژکتور شما قبلا تست شده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت . از نظر کیفیت تصویر نیز باید به این توجه کرد که کیفیت ویدئو پروژکتورها دست دوم مقرون به صرفه تر از آکبند این دستگاه است . {از نظر قیمتی} چون دستگاه های وارداتی بعد از تست و چک کردن مجدد سرویس خواهد شد و روی آن ها لامپ اصلی و نو نصب می شود و پس از تست شدن بسته بندی و آماده فروش می شوند.  

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در تات بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.